Kako zmanjšati stres: 10 zabavnih in sproščujočih dejavnosti

 Kako zmanjšati stres: 10 zabavnih in sproščujočih dejavnosti

Vsak se na določeni točki sreča s stresom in kratkoročno nam ta pomaga, da ostanemo motivirani in izpolnimo ključne roke. Vendar pa prevelik stres predstavlja fizično in psihično obremenitev, pri čemer se pogosto poslužimo nezdravih načinov spopadanja s stresom, kot je kajenje ali čezmerno uživanje alkohola. Obe razvadi pa lahko vplivata na zdravje srca in ožilja.

S preprostimi načini za zmanjšanje stresa boste lažje obvladovali pritiske na srcu prijazen način. Kaj pa pravzaprav pomeni zmanjšanje stresa in kako se tega lotimo?

Kaj je zmanjšanje stresa?

Ko smo pod pritiskom, se je včasih težko nekoliko ustaviti in zadihati ne glede na to, ali se pripravljamo za bližnji dogodek ali samo soočamo s prepolnim urnikom nalog, ki jih je treba opraviti. Vadba joge ali učenje meditacije sta odlični dolgoročni tehniki za obvladovanje stresa, vendar pa nista priročni, ko se znajdemo sredi dogajanja.

Za zmanjšanje stresa obstajajo tudi hitre tehnike, ki jih lahko uporabite takoj. S temi preprostimi nasveti za zmanjšanje stresa poskusite znova vzpostaviti ravnovesje, saj vam v vašem natrpanem urniku ne bodo vzeli preveč časa.

10 načinov za zmanjšanje stresa:

  1. Globoko dihanje: če dihate hitro in plitko, roko položite na prsni koš ter opazujte, kako se dviga in spušča. Osredotočite se na to, da se bo roka premikala počasneje in bolj enakomerno. Pri iskanju dobrih načinov za zmanjšanje stresa sta odlični možnosti tudi štetje dihov ali napihovanje in spuščanje balona.
  2. Poskusite z masažo: pri zmanjševanju stresa skoraj nič ni tako učinkovito kot masaža celega telesa. Za hiter učinek zaprite oči in si počasi masirajte obrvi, tako da s palcema delate majhne kroge. –Odlična vaja za sproščanje napetosti zaradi sedenja za mizo je tudi, če si s prsti gnetete ramena in vrat.
  3. Ustvarjajte: preizkusite svojo ustvarjalnost in nekaj minut na odpadni papir rišite hudomušne podobe. Če imate nekaj več časa, je tečaj risanja ali slikanja prav tako odličen način za zmanjševanju stresa.
  4. Vonjajte vrtnice: to se obnese še posebej dobro, če se zelo močno odzivate na vonj. Vsi se počutimo bolj sproščeno ob vonjanju sveže pokošene trave ali piškotov, ki se pravkar pečejo. Vonjanje najljubšega parfuma ali rož je presenetljivo dober način za zmanjševanje stresa in krepitev zavedanja okolice.
  5. Pogovarjajte se. Preprosto nekoga povprašajte o njegovem dnevu, se ustavite in mu prisluhnite, kar je lahko odličen način za zmanjševanje stresa. Tako boste odmislili svoje težave, druženje pa nam lahko prav tako pomaga, da se počutimo manj osamljene, ker je pogosto ključni vidik pri stresnih izkušnjah. Seveda pa lahko še bolj pomaga, če izberete nekoga, ki bo prisluhnil vašim težavam.
  6. Pozdravite sonce. Sprostite se, globoko dihajte in ob tem izvajajte krožno vajo Pozdrav soncu, ki je znana po tem, da uglasi celotno telo. Ko vas stres ne obvladuje več, vas nič več ne more zaustaviti.
  7. Spijte skodelico zeliščnega čaja: ritual priprave čaja je častitljiv in preprost način za zmanjšanje stresa, ki bo v trenutku pripomogel k pomiritvi. Osredotočite se na svoja dejanja in počasi vdihnite paro, ki prihaja iz skodelice.
  8. Privoščite si objem: ljudje, ki so bili pred kratkim deležni objema, so pogosto precej mirnejši pri soočanju s čustvenimi situacijami v primerjavi z ljudmi, ki niso imeli nobenega fizičnega stika, zato prijatelja ali partnerja prosite za hiter objem za začetek dneva.
  9. Opazujte: morda mislite, da je to samo nekoristno preživljanje časa, vendar pa lahko ogledovanje ljubkih slik živali na spletu dejansko pripomore k boljšemu razpoloženju. Tako ne boste več mislili na svoje težave in boste bolj zbrani.
  10. Nasmehnite se: nasmeh izboljša razpoloženje, lahko pa tudi zmanjša stres in poleg tega razveseli vse okoli vas.
TOP